
Klantgerichtheid in een digitaal tijdperk
Hoe gaan we om met alle technische ontwikkelingen om ons heen als mens? Wat betekent dit voor klanten en wat betekent dit voor merken. Twee grote topnamen komen deze avond ons inspireren. Als eerste vertelt Steven van Bellegem ons zijn visie 'when digital becomes human' waarna Daan Noordeloos van Transavia ons laat zien hoe dit dan in de praktijk moet.
Social Media Club 050, oftewel SMC050, organiseert regelmatig inspirerende kennissessies. Ook deze editie van SMC050 lijkt een groot succes te gaan worden.
Steven van Bellegem
Steven is auteur van bestsellers als 'when digital becomes human" en "the conversation company". Hij is veelgevraagd spreker en zette in 2013 ook al eens SMC050 op de kop met zijn verhaal (bekijk de video hier). Dit jaar komt hij ons vertellen over 'when digital becomes human'.
Daan Noordeloos
Daan heeft als Manager Marketing en Customer Strategies als doel om de verwachtingen van zijn klant te overstijgen en een extreme klantbeleving neer te zetten. Zijn visie hierop, hoe hij en Transavia dit doen en natuurlijk wat wij hiervan kunnen leren verteld hij ons deze avond.
Meer info en aanmelden
Meer informatie en aanmelden voor dit spraakmakende evenement kan via de meetup pagina van SMC050.
Praktische informatie
Meer evenementen

Informatieavond voor professionals & bedrijven
HanzePro organiseert donderdag 23 januari 2020 een informatieavond voor professionals en bedrijven waar het gehele...

Werkgeversmarkt Make IT Work | Software Engineering
Op 25 februari 2020 staat de vierde werkgeversmarkt gepland voor het omscholingstraject Make IT Work in...

Conferentie Nederland Digitaal 2020
De tweede editie van de jaarlijkse conferentie Nederland Digitaal vindt van 16 tot en met 19 maart 2020 plaats in...